Apr 8, 2009

Menjelajah Tokyo




Assalammualaikum and salam sejahtera.

Eceh agak formal la plak. Maaf sebab terlalu lama blog ini bersawang. Penyakit M yg maha dahsyat aku alami, oh ye M adalah malas. Sangat-sangat kritikal.. ok:p.

Aku akan aktifkan smula blog ini. InsyaAllah. Itu pun sebab trip tokyo yang baru aku pegi minggu lepas. Banyak perkara menarik berlaku. Nak cerita kat setiap orang, aku tak mampu nk ulang cerita yg sama berulang kali. :D. Yer... aku ni memang bukan penyabar orangnya dan memang tak sesuai untuk jadi pengajar. :p

Jadi insyaAllah selepas aku kumpul segala gambar yg diambil sepanjang trip akan aku compile dan cerita di sini. Satu batch gambar lagi masih pada kwn aku. Belum sempat jumpe dia lagi. InsyaAllah weekend ni aku akan dapatkan.

Sehingga itu, diharap bersabar ye tuan2 and puan2 sekalian ;).









No comments: