May 5, 2008

Bubba Gump Shrimp Co. Restaurent

Last week lepas tgk ironman, ktorang ronda2 curve utk lunch. Pusing-pusing nmpak restaurent nih. eh eh.. run forest run!.. aku nmpak sign ni kt meja restaurent tuh. eh eh.. laaa baru aku teringat.. Ni sure dari Forrest Gump punya movie nih. hehe aku suke gile cite tuh, tayang berkali-kali pun aku sanggup tgk lagi. hehe.

masa nk masuk tuh, waitress kata kitchen tgh penuh. so ktorang tinggalkan no telefon utk diorang call semula nnt. so jalan-jalan la lagi kt curve. tak lama dalam 15 minit kemudian dia call semula. yezaaaaaaa...

ok ni sign yg dia letak atas meja restaurent. ala-ala no plat krete gitu. memula aku tak paham la.. awatnya dia buat cemtu. ingatkan saje-saje guna words tu pasal restaurent ni ambil tema forest gump. masa waitress tu bagi menu, dia pun explain la.. kalau nk panggil waitress or minta waitress layan kita, sila tukar sign mcm kt bawah nih... Stop Forrest stop..
haa kalau mcm ni, mana2 waitress akan dtg layan kita ;). so kalo takde apa2.. tukar la balik mcm atas tuh. hehehehe.. nice can?
drinks yg aku order, mango sparkler.. ermm apsal aku tak rasa mango eh.. aku rasa nenas ada le.. hehe..
ok ni dish yg aku order, bourbon street barramundi.. haha.. tergeliat tak lidah nk nyebutnya.. hehe. nice la.. ada whipped potato, fillet barramundi (spesis siakap), dan jugak udang.. woo banyak udang ooo... the taste? so nice.. kalo dtg aku akan order lagi ler.. hehe..
kwn aku order shrimp new orleans.. byk ooo nasi tuh.. udang pun melambak2.. sape ada masalah kolesterol.. jgn le amik menu nih yek..aku pun jenuh tlg mengabihkan udang2 tuh. huhu.
ok ni dinding restaurent berdekatan meja ktorang.. aku baru prasan ada sign goat not allowed tuh.. ada ke kambing dekat2 situ ek.. hehehehehhe...

No comments: