Apr 18, 2008

Japan Trip day 7 - 03/04/2008

huwaaaa arini balik malaysia. cepat betul masa berlalu. huhu. so by 7 ktorang dh checkout. so takde la sesak sangat dlm train nnt. reserve jr tiket ke terminal 2 narita airport.

haha ada gk gambo aku kt stesyen shinagawa. :p. nk amik gambo the whole stesyen tak mampu la, ambik kt signboard cukup le.
ktorang akan seat kt couch no 5, narita ekspress. :D ok.. bye2 shinagawa!!
sejam perjalanan smpai la ke terminal 2 narita airport. masa tuh belum masa utk check-in, so lepak2 la dulu.
ahaks.. ada gk sakura kt dlm narita airport tuh. wiieeee!!..
lepas checkin luggage, ktorang menge"teh" kt mcD jap. oh ya.. kt sana ada 2 pilihan samada milk or lemon.. yep.. lemon syrup.. jgn tak percaya. so aku amik la lemon, saje nk test.. slalunya aku letak sugar jek. ahaks.. ala rasa mcm teh lemon jugak :p
sejam sebelum depature ktorang pun bertolak ke gate MH airlines. haha dpt gk amik gambo terminal narita aiport.
woo flight dah siap sedia tuh. huhu.. tak sabo nk tgk movie dlm flight nnt. sbb dtg tuhari tak sempat:D.
group picture sebelum departure. jus orange tuh eka yg beli. tp masing2 tak lalu la plak nk minum. sbb agak masam. tapi aku rasa ok jek. rasa dia sebijik mcm jus orange yg aku minum masa kt jerman. tak manis dan tak masam sgt. juz nice. so aku la yg tlg perabihkan :D
flight MH ke bki tak ramai penumpang. aku duduk site tengah yg 5 seat tuh. 3 seat kosong. haha.. seat tu aku yg punye :p. perjalanan ke BKI ambil masa 5 jam. sempat tgk 2 movie nih. hehe. aku sempat tgk movie I am legend dan 1 movie korea, tak ingat lak tajuk dia. dpt lunch gk dlm flight, tapi2.. aku cukup tak lalu la makanan dlm flight nih. ingatkan MH airlines mknan dia ok, tapi sama jek. huhu. masa tu la aku rindu nk mkn nasi lemak. hahahahha.
So BYE2 JAPAN.. i wish will be back there again... when? haha dont know la. kena kumpul duit la dulu. huhu. sekian sahaja coretan perjalanan trip ke japan.
wassalam;)

No comments: