Nov 23, 2007

Detik 22 November 07.. Berpisah sudah...

Petang semalam aku telah menyaksikan saat perpisahan yg cukup mengharukan. 5 tahun bersama beb, sape je la yang tak sedih. huhu.. terasa susah sungguh nk melepaskan dia pergi. kalo bleh ingin sekali bersatu semula dan sentiasa bersama, tapi apakan daya. takdir telah menentukan segala. yg kamu perlu berpisah. berpisah untuk selama-lamanya. kenapa perlu begini jadinya, apakah salah dia?.. ye aku tau.. kau dan dia tidak setaraf.. masa saat2 kamu bersama, ramai org menyatakan kau dan dia tidak sesuai bersama. kenapa begitu kejam sekali mereka-mereka itu mengatakan kamu sebegitu. pedulik apa yang org lain kata, asalkan kita bahagia bersama dan bersederhana. ye itu yg kamu pertahankan selama ini. dan aku cukup mengaguminya.

Tapi kini, dia telah tiada. hanya saat-saat dan kenangan lalu yg yang menjadi titipan manis untuk kau kenang pd masa hadapan. semoga dia berbahagia dengan teman baru, dan begitu juga dirimu. huhu....

Sape je tak sedih kan.. ye la.. setelah bertahun bersama.. slalu bersama saat suka dan duka. tp demi keinginan keluarga dan upgrade kehidupan kita. kena gk berpisah. anyway.. ni bukan berpisah antara manusia ye.. berpisah antara manusia dan kereta kancil tercinta. ahaksss... tapi mmg sedih la. bergenang gk ayer mata kwn aku masa nk berpisah tuh. aku pun cukup rasa terharu. nasib bawa kamera.. sempat aku tgkap 2 snap sbg kenangan terakhir antara dia n kancil tuh. nnt aku nk cuci n kasi dia sbg kenangan.

Aku tak dpt bayangkan.. camne la gk nya kalo aku berpisah ngan Ken nnt.. oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkk... huhhuuu..


1 comment:

Anonymous said...

Cettttttt..
Ko nak wat per berpisah ngan Ken mek hehe..Simpan la sampai ke anak cucu cicit nanti haha. Bleh wat pameran kereta bersejarah ;)