Nov 14, 2007

dear tobey..

agak boring harini. tak tahu nk blog apa. apa yer yg berlaku smalam? :-? oh ya.. pergi hantar ijot urut patah bahu dia. huhu. drive masa pergi alhamudlillah lancar. aku ingat lagi jln dia. mudah sgt. sampai2 sana, xde pelanggan lain. hanya ktorang je. cik din tanya kot ada mana2 yg sakit. lenguh tgn jot kata. normal la tuh sbb tahan tgn dr selalu bergerak.

cik din urut kt mana-mana yg patut. aku sekadar memerhati. kadang nampak eskpresi jot yg menahan sakit. ngeri gak aku dibuatnyer. actually takde le sakit sgt. cuma perasaan ngeri tu sebabkan kita takut untuk merasa sakit. psikologi la tuh. cik din nasihatkan agar tgn tu bagi gerakkan sedikit, jgn terlalu manjakan sgt. yep.. logik gak kata dia. lepas 10 minit semua settle. rawatan urut tuh dia caj rm40. pada aku agak mahal. yela, sekadar urutan biasa. tapi dr segi nasihat dan keyakinan yg telah di turunkan aku rasa berbaloi gak la. lebih kurang jumpe konsultan, mereka ada lah pakar, kalo bukan pakar takde la kita sanggup jumpe diorang utk terima nasihat dan pandangan kan? hehe.

sakit demam lebih baik dari sakit patah.. yep.. tepat sekali. demam tidak perlukan masa yg lama utk sembuh. tapi patah tulang, perlukan berbulan2 dan mungkin bertahun2. segala pergerakan terbatas. huhu.

ingatan : SAYANGI TULANG ANDA! :p

1 comment:

Azs said...

sayangi la tulang ...... minumla susu byk byk