Oct 24, 2007

Lagu Untukmu - Meet Uncle Hussien

Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu


Tiada bintang
Dapat menerangkan hati yang telah dicelah
Bagaiku lumpuh tak mampu berdiri
Aku tetap begini
Takkan berubah kerna aku tetap aku
Dan lalu rindumu bukanlah aku


*
Guna hati, akal dan fikiranmu
Berbeza
Kau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu


Apakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan
Yang dikawal oleh jari-jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukup cukuplah oh cukuplah


*


Tak faham tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan
Berbeza-berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa
Bebaskan bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah
Sampai di sini saja
Hubungan kita berdua
Hoa…hoa….hoa…..


ulang *

Drpd KAMI d serries kt 8tv aku kenal lagu nih.. memula dengo agak pelik.. sbb aku bukan spesis GIG. tau pasal dunia gig ni pun drpd cite nih. rasa mcm katak bawah tempurung lak.. ahaks.. tp aku suke la tune lagu ni... best!.. slalu gk miss cite tuh.. dan bile tgk balik. apsal cite dia mcm berulang2.. confuse gk dibuatnyer.. anyway bile tgk kt youtube mmg jln cite dia mcm tuh pun.. hehehehe.. kreatif sbb dia review perjalanan crite camne diorang leh kenal antara satu sama lain dr setiap sudut character tu sendrik.. sbb tu nmpak berulang2..

ali, abu, lyn, adii dan sofea.. kombinasi karekter yg sgt2 menarik. sronok tgk cite ni even aku bukan bdk GIG.. kalo x silap.. semua lagu2 dlm cite ni mostly dr local band. hahahha.. thanks to KAMI membuatkan aku tahu.. best gk rupenye lagu2 local band nih. cayalah...

1 comment:

Anonymous said...

Biler citer KAMI nih mek?

-meK paKma-