Sep 19, 2007

Menu buka pose?

hi hi,




harini pose ke 7! hehe.. stakat ni aku cuma berjaya masak utk 2 kali jek. hari2 lain x sempat beb. traffic jem! huhu. sempat tapau je la.. xpun housemate masak. mekacih housemate!:D




















mi bandung muar.. hehe.. antara feveret aku.. pas buka mkn skit je lor.. kang mkn bebanyak x larat lak nk solat.. hehehhe



























steamboat!!.. haha.. itu antara bhn2 dia.. sup steamboat ada kt dapur lg ms tuh.. so x sempat nk snap. pun x leh mkn byk2.. tekojut kang perut.. hehe..






























stakat ni, cuma skali je la sempat g pasar ramadhan itupun ms weekend. weekdays x sempat lor :-S.. gambo kt atas tu aku amik kt pasar ramadhan shah alam.. hahaha.. cuba teka kui bape masa tuh.. kui 0315pm beb!! awai giler.. actually kebetulan singgah kt situ. so lepak jap dlm krete sesambil tunggu org siapkan stall memasing. huhu.. byk gk yg dh ada sebnonyer. dalam kui 4 lebih baru ramai org dtg membeli.



tahun ni segalanya mahal $-).. ayam percik 2 ketul rm5 (bahgian dada yg xde daging tuh).. karipap pusing - rm0.50 sebiji. roti jala 7 ketul comei2 - rm2. huhu.. yg lelain toksah ckp la.. diorang terpaksa naikkan harga.. maklum je la.. harga brg sume dh naik. dan yg terkini harga petrol kt pasaran luar negara USD80 setong!!.. huwaaaaaaaaaaaa... harap2 jgn lak harga petrol naik lg ujung tahun ni.. huhhuu.. :-S....


2 comments:

Anonymous said...

Errkk..anak dara mkn dalam periuk hehe:p
Jgn lupa mee bandung tuh antor kat umah aku sket eh, nyiru aku tadahkan hehe..nyam2;)

-MeK paKma-

zero2sixteen said...

haha.. terpaksa mek.. sbb xdek mangkuk beso :P.. derma la kt aku satu.. hahaha :P