Apr 24, 2012

Blogger upgraded sudah??

Assalammualaikum

setelah sekian lama. hari ini baru ada hati utk jenguk blogger yg sekian lama x update.
sungguh aku baru prasan, interface blogger dh berubah. dashboard pun dh berubah!
wah sgt cantek ok.
I LIKE.

rasa bersemangat plak nk update blog.
tapi.. tapi..
nk update pasal apa ye??

hmmm byk perkara berlaku dlm kehidupan aku.
antara mahu atau tidak je utk aku kongsi disini.

aku masih suka tgkap gambar...
..... tapi segalanya tersimpan dlm laptop!
aku masih suka jalan2 cari mkn...
..... tapi semakin kurang nikmatnya kerana faktor usia mungkin!
aku masih suka travel...
..... tapi aku semacam tak dapat nk kongsikan disini!

kdg2 alasan mood utk update xde yg sering aku bagi.
haish... itu bukan alasan.

agaknya niat tu tak berapa betul. sbb itu segalanya menjadi alasan.

Allahuakbar.



No comments: