Jul 28, 2011

Tulang Pelvis


Assalammualaikum dan salam sejahtera :)

Sejak usia meningkat 3 siri nih, badan aku mulala sakit sana.. sakit sini.

Sakit terkini.. sila rujuk balik pada tajuk diatas.
Camno la plak bleh sakit kt situ ek.

Seriyes, aku pun musykil macam mana la aku bleh sakit kt situ.
Bisa2 tau kt tulang tu kalo duduk lama.
Jadi aku telah jadi org yg sangat produktif dgn bangun dan duduk di opis.
Huhu.

Setelah masuk hari ke 4, baru aku tahu apa sebab musabab dapat sakit kt situ.
Keke.
Iyela, sangat misteri ok!
Nak kata aku berkebun?
Kebun mana la aku nk kerjakan. Kecuali kebun kt kg yg mana, 2 minggu dh x balik kg.
Nak kata aku mengemas umah?
Kemas sgt la umah aku tu. kekeke.
Nak kata aku bergaduh?
Ish, gile hape nk bergaduh. Dengan sape? Hosmet? Cuit dia pun tak pernah ok!
Nak kata jatuh katil?
Kekekekeke. Aku ni tido statik. Kalo jatuh katil gk, ofkos aku sedar!

Setelah scan kembalik memori aku yg agak slow nih, apa yg dapat aku kesan adalah...

Beberapa hari lepas aku pernah bangun dari kerusi dgn tak tau la camne gaknye pergerakan itu berlaku, tetiba rasa tergeliat disebelah pelvis kiri. Serius tak tipu.

Tapi aku ni.. yg terkenal dgn manusia yg sangat2 tak herannyer.. terus wat dek tanpa ada rasa belas kasihan pada rasa tergeliat tersebut. Alah.. nnti ok balik la nih.

Huhuhuhu.
Dan ini lah kesannya.. adeh bisa ok!
Nk bangun jap bagi kurang bisa. huhu.
Chow

No comments: