Apr 6, 2011

Hi Hi Hi.....

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih.

Assalammualaikum

Hi kawan2.. kabare.. aku harap kalian sihat sejahtera disamping dipermudahkan segala rutin harian hendaknya. Alhamdulillah, syukur pada Allah, yang telah beri rahmat dan permudahkan segalanya yang telah dirancangkan.

Aku telah selamat pulang daripada jenjalan ke Korea Selatan. Walaupun dengan risiko bencana gempa bumi dan tsunami yang baru saja melanda Jepun. Dengan penuh tawakal kepada Allah, kami teruskan juga perancangan jenjalan ke Korea Selatan. :D Alhamdulillah.

Rasanya, telah begitu lama aku tak ceritakan aktiviti jenjalan aku kat blog ni yek. Hee maaf! Bukan tak mau kongsi, cuma kekangan "berukband" yg ala malu2 kucing membuatkan aku malas nk upload gambo n bercerita. Tapi kali ni aku nk cerita gak! Sebb apa tau..... heee.. nnt2 la ea aku story. Banyak insiden2 menarik berlaku sepanjang jenjalan di South Korea. Insyaallah aku akan update nnt.

Sehingga itu tgk la dulu gambo teaser ni dulu yek ;)

No comments: