Oct 18, 2010

Kim Yeo Hee @ Applegirl


Sape Kim Yeo Hee ni?
Applegirl? girls yg minat mkn apple ke?

Seyy.. Sure blur gilerrr.. Haha.. Aku pnah lak ternampak applegirl ni disebut2 kt allkpop. aku ingatkan, ooo sure minah ni duta apple kt korea kot. time tu aku malas la nk study lg detail pasal minah ni (coz dia takde kaitan dgn snsd.. keh keh).

Tapi sebelum itu, aku pnah la tertgk kt Live Power Musix, lagu dia simple jek. tp sedap la didengar. masa tu aku terlepas tgk nama penyanyi n tajuk lagu tu. muke dia, lagi la aku tak ingat. pepaham je la, org korea ni muke lebih kurang mcm same jek, lelebih lg perempuan. huhu.lepas tu masa aku terbukak qualification of men, ada satu MV penyanyi perempuan, masa tu aku rasa, eh mcm pnah dengo la lagu ni. eh lagu yg kt live power music tu la.. tapi still tak tau sape nama dan tajuk lagu. sejak tu aku try gk cari2 n tertunggu2 kot kuar lagi lagu tu. tapi hampa, yilek. huhu.

seingat aku lagu dia berkenaan music yg dia nyanyikan, itupun berdasarkan subtitle melayu lirik lagu tu masa live power musix. (walopun mcm klako je kan subtitle tu, tp layankan jela.. hek hek)

Tapi skang aku dh berjaya tau tajuk lagu tuh! Oyeah!! (^^)v



Tajuk: My Music.. Penyanyi: Kim Yeo Hee @ applegirl.

applegirl tu nickname dia. sbb apa dia guna nama tu, sbb dia ni pengguna iphone yg tegar. tegar sbb apa tau... dia bleh set music n main gitar guna iphone tu, pastu siap menyanyi sambil main gitar application dlm iphone. hohohohoho. pergh kagum seyyy!! (bg aku yg tak reti main gitar n tak tahu langsung note music.. keh keh).

knape? tak caye? sila tgk video yg telah diupload oleh applegirl ini sendiri kt sini

Oh ye... My Music tu single baru dia. lagu yg aku dok cari2 tuh. hehe. Nak dengar? cari kt dlm chanel youtube applegirl tu.

Enjoy!

No comments: