Aug 27, 2008




Huwaaaa lamanya tak update blog.. huhuhu.. byk benda yg berlaku sebenarnya. tapi apsal entah aku taktau nk update camne. setiap kali aku taip dan mengarang blog. tup tup idea aku turun ke paras zero hingga ke infinitive negative!!..

oh oooo.. there must be something wrong somewhere nih (ala2 dialog makcik merry sindarela)..

what happen during this month dlm hidup aku jek.. jap cuba recall..

- fatma bersalin.. baby boy zafran nama dia.. :D
- teman as g pcfair.. dia borong sakan.. aku tlg bargain jek.. ahakss..
- pergi MITM travel fair 2008 kt pwtc.. survey2 tiket utk jenjalan next year. target customer utk penerbangan musim pose and raye daa.. so takde yg menarik aih.. tunggu matta fair ler.
- hantar cuk g lcct.. dia terbang ke kk.. koje2 yoep..
- pergi maha2008.. sempat beli 3 pasu orkid jek.. sbb ujan lebat giloss.. berlarian2 menuju ke krete.. hampir2 kuyup.
- pergi wedding staff eka kt kole selangor.. mkn ayam golek ooooo.. ngan soto.. pergh rasa dia smpai ke hari ini teringat2 kesedapannyer.. erk.. ada something ker kt soto tuh smpai aku
termimpi2 nih.. pergi senang jek.. balik sesat coz terlepas simpang.. hahahahha maklum la.. ujan lebat gilos oiiii...

oh itu je la yg berlaku sepanjang weekend2 lepas. ahaks.. saje jek update utk recall apa yg berlaku. utk rujukan aku masa depan. hehehe.


No comments: