Jan 8, 2008

Today is mek Fatma birthday!!!!

Allah selamat kan kamu..

Allah selamat kan kamu..

Allah selamat kan fatma..

Allah selamat kan kamu..

:D yehaaa.. selamat hari jadi buat ah mek yang ke-XX.. ahaks.. tua dah kerr.. mana de tua mek :p muda remaja lagi tuh.. ekekkekeke..

post arini aku nk contribute khas buat ah mek tersayang.. haha lama kan kite kawan? dari sejak mek praktikal masa study dulu hingga la mek dh berbadan dua nih. brape tahun dh eh :-? anyway mmg lama la.. harap2 kita berkawan hingga ke akhir hayat.. insyaallah.. ;)

mek adalah best chat buddy aku.. YM lah yg mengeratkan silaturahim kita;).. tanpa mek.. rasa tak indah saat2 aku di depan pc nih.. ekekeke.. bosan gile ooo kalo mek cuti..sbb terpaksa layan diri sorang2. huhu.

anyway mek, sempena peningkatan usia ko ni.. aku nk wish semoga :

- mek n baby sihat2 belaka.. begitu juga dgn fau2nyerr tuh ahaks..

- semoga dikurniakan baby yg sgt2 comei!!.. dan sgt2 sihat!! amin :D

- semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan diberkati Allah selalu

ps: ops.. xsempat nk create apa2 utk ah mek.. sori la ek.. lum ada kesempatan.. ahaks.. :p

1 comment:

Anonymous said...

Haha..tq2..siap wat entry tuk aku tuh hehe..tgh kembang kuncup aku nih hehe..
Anyway semoga thn nih mencoretkan byk lg pengalaman penuh makna (harap2 yg manis) tuk kiter berdua..Dan semoga ikatan persahabatan kiter terjalin sampai biler2 ek..
Jelesnyer ngan mek nih nk pi Jepung huhu...nak ikuttttt :(

-meK paKma-