Dec 21, 2007

Kaiyodo's Revoltech Evangelion Neon Genesis EVA 00 Yellow

aku terpikir utk jual model figure atas nih..
harga : rm xx.xx ( tak pasti lagi brape nk letak.. sape cepat bg harga best.. dia dpt.. ok tak cemtu ek.. hehe )
sbb aku beli dulu : sbb dia kaler kuning.. haha.. aku rs kaler kuning cute.. tu yg beli tuh >:).
sbb nk jual : dah tak minat model2 cemni.. kalo nk simpan pun rasa tak guna dah.. dr simpan dlm box saje.. baik aku jual kt sape2 yg berminat.. tul tak ;).
ada complete set dengan sample tgn yg berlainan mengikut senjata yg berlainan. adeh.. lum sempat amik gambo complete set.. dh amik nnt aku upload. pada sape yg berminat.. emel2 la ek.. sape cepat dia dapat ;)

2 comments:

Anonymous said...

Huyoooo..
Mek2 cuba ko jual kt Dr Fazley.. dier suka robot2 nih hehe. Tuhari kt tv siap dier bwk robot transformer ngan sword yg dlm citer starwars tuh. Pedang tuh cecah ribuan tuh huyooo..
Bestnyer kalau ada minat dan ada byk duit ahaks!..;)

-meK paKma-

zero2sixteen said...

haha harga robot aku tu x cecah ratus pun mek.. sure la dr fazley tuh x pandang nyer ler :P.. takat jentik2 jek kang nnt.. hahaha.. yg penting byk duit!!!.. tu yg best tuh.. kumpul apa2 pun best mek.. hahaha...

ps: tgh minat collect duit syiling luar negara n lama nih :p